Címke: túrázás

La Palma, a béke szigete

La Palma a Kanári-szigetek egyik kevéssé látogatott tagja. A szépség és a békesség szigete, ahol egy gyönyörű, erősen instapozitív 300 éves hacienda lopta el a sziget látnivalói elől a show-t. Azért nem panaszkodhattunk a szobánkon túli látványra sem, vulkánok, meredek szerpentinutak, az óceánról nézve is pazar sziklás partok, banánültetvények és gyönyörű erdők gondoskodtak a tömény buena vistáról.

View More

Tenerife másképp

Tenerifén nem a strandokon lehet lőni a kanárisárgaságot kiváltó fotókat. Ha csodát akarsz látni vegyél inkább túrabakancsot és cserkészd be a vulkánokat, szurdokokat gyalogosan! Tenerifén tömény buena vista volt a képernyővédőnk. 7 napig csináltunk minden mást, ami távol áll a hagyományos turizmustól. Kis túra csoportunkkal Zeuszként a felhők felett, valószínűtlen színek között napkeltéztünk a Teide kénköves kráterénél. Kipróbáltuk a kanyoningot, gyalogoltunk kaktusz rengetegben és babérfa erdőben, hajóztunk bálnákkal, esténként ha nem a csillagos eget néztük akkor a tangózó nyugdíjasokat, na meg néha a rumospohár fenekét.

Marrákes, Toubkal, Ourika vízesés

A 16 napos marokkói családi roadtripet rögtön Marokkó sűrűjével kezdtük. Elvesztünk a marrákesi medinában és leesett állal bambultuk a világ legelképesztőbb vacsorás utcaszínházát, ami az emberiség kulturális világörökségének rangját is kiérdemelte. Van, aki szerint az egész egy diliház, mindenesetre roppant szórakoztató. Jártam hammamban, lett tőle babapopsi bársonyos bőröm. Megmásztuk a 4167 méteres Toubkalt, kemény, de gyönyörű séta volt. Levezetésnek jót mulattunk az Ourika vízesésnél flipflopban szelfiző Darwin díj várományosokon, de szerencsére senki nem esett le.