Miradonna Marokkóban. Családi roadtrip.

Dades szurdok, Tafraroute, Legzira beach, Szavíra

Marokkó rózsás kosarából és leghíresebb szurdokaiból az útközben megnyert ételmérgezés miatt nem sokat láttam. Az út második felén átautóztunk az Anti-Atlaszon és felfedeztük Dél-Marokkó óceánparti részeit. Bár Marokkó nem véletlenül nem szerepel sosem a világ leszebb tengerpartjai toplistákban, itt is megtaláltuk a legkülönlegesebbet. Legzirán örömmel lábadoztunk és láblógattunk napokig. Láttunk kecskéket argánfára mászva legelni és zárásnak megnéztük a fotógén, de a turistaáradatnak megfelelően elég lehúzós Szavírát, a szél, a sirályok, a szőnyegárusok, és természetesen a macskák birodalmát.

View More

Draa völgy és a Szahara

Kasbah túra Marokkó datolyás kosarában, a Draa völgy oázisainak pálma rengetegében. Offroad csapatás a Szaharában, tevegelés, és felejthetetlen éjszaka a szabad ég trillcsilliárdos szállójában, a ragyogó Tejút alatt. Reggeli ébresztőnek tétova teve klub.

Marrákes, Toubkal, Ourika vízesés

A 16 napos marokkói családi roadtripet rögtön Marokkó sűrűjével kezdtük. Elvesztünk a marrákesi medinában és leesett állal bambultuk a világ legelképesztőbb vacsorás utcaszínházát, ami az emberiség kulturális világörökségének rangját is kiérdemelte. Van, aki szerint az egész egy diliház, mindenesetre roppant szórakoztató. Jártam hammamban, lett tőle babapopsi bársonyos bőröm. Megmásztuk a 4167 méteres Toubkalt, kemény, de gyönyörű séta volt. Levezetésnek jót mulattunk az Ourika vízesésnél flipflopban szelfiző Darwin díj várományosokon, de szerencsére senki nem esett le.