Címke: Marokkó

Dades szurdok, Tafraroute, Legzira beach, Szavíra

Marokkó rózsás kosarából és leghíresebb szurdokaiból az útközben megnyert ételmérgezés miatt nem sokat láttam. Az út második felén átautóztunk az Anti-Atlaszon és felfedeztük Dél-Marokkó óceánparti részeit. Bár Marokkó nem véletlenül nem szerepel sosem a világ leszebb tengerpartjai toplistákban, itt is megtaláltuk a legkülönlegesebbet. Legzirán örömmel lábadoztunk és láblógattunk napokig. Láttunk kecskéket argánfára mászva legelni és zárásnak megnéztük a fotógén, de a turistaáradatnak megfelelően elég lehúzós Szavírát, a szél, a sirályok, a szőnyegárusok, és természetesen a macskák birodalmát.

View More

Draa völgy és a Szahara

Kasbah túra Marokkó datolyás kosarában, a Draa völgy oázisainak pálma rengetegében. Offroad csapatás a Szaharában, tevegelés, és felejthetetlen éjszaka a szabad ég trillcsilliárdos szállójában, a ragyogó Tejút alatt. Reggeli ébresztőnek tétova teve klub.

Marrákes, Toubkal, Ourika vízesés

A 16 napos marokkói családi roadtripet rögtön Marokkó sűrűjével kezdtük. Elvesztünk a marrákesi medinában és leesett állal bambultuk a világ legelképesztőbb vacsorás utcaszínházát, ami az emberiség kulturális világörökségének rangját is kiérdemelte. Van, aki szerint az egész egy diliház, mindenesetre roppant szórakoztató. Jártam hammamban, lett tőle babapopsi bársonyos bőröm. Megmásztuk a 4167 méteres Toubkalt, kemény, de gyönyörű séta volt. Levezetésnek jót mulattunk az Ourika vízesésnél flipflopban szelfiző Darwin díj várományosokon, de szerencsére senki nem esett le.